ILMOITTAUDU NYT

25.3.2019

Tervetuloa päiväretkelle ti 14.5.

Kevätretki Kotkaan

Luvassa on hieno päiväretki. Aluksi suuntaamme Porvoon kaupunkiin kakkukahville. Sieltä jatkamme Kotkan Merimuseo Vellamoon, missä on monelle uutta, ajankohtaista ohjelmaa. Meille on muun muassa varattu auditorio ja opastettuina kierroksina Merimuseo ja lasitarina. Aivan vieressä on myös laiturissa jäänmurtaja Tarmo, johon voi tutustua. – Hyvän, kaupungilla ravintola Vaustissa tarjotun, lounaan jälkeen matka jatkuu bussiajelulla Kotkassa oppaana kaupungin puutarhuri Heikki Laaksonen.

27.6.2018

Tallinnan matka 18.–19.9.2018

Viron satavuotisjuhlan merkeissä

Viro 100-juhlavuoden merkeissä tehty SSL:n Tallinnan retki oli kahden päivän matkaan osallistui kolmekymmentä liittomme jäsentä ja seuralaista.

5.3.2016

Hämeenlinnassa näemme näytelmän Miehiä ja ihmisiä ja käymme Sibeliuksen synnyinkodissa.

Kulttuuriretki Hämeenlinnaan la 5.3

Tämän kevään kulttuuriretki suuntautuu lauantaina 5. maaliskuuta Hämeenlinnaan. Ohjelman on suunnitellut Pirjo Nuotio. Matka kestää päivän, palaamme siis illalla takaisin Helsinkiin.

22.3.2015

Osa Lontoon-osuudesta on siis lisämaksullista, jos kohde kiinnostaa.

Englannin-matka to 27.8. – su 30.8.2015

Jäsenkyselyn perusteella suunnitellun Englannin-matkan alustava ohjelma ohessa. Koska muutamat meistä ovat jopa asuneet Lontoossa, muutamat lähtevät sinne ensi kertaa ja muiden kokemukset ovat tältä väliltä, on ohjelmassa vaihtoehtoisuutta