2 | 2019

SSL "MATKA" Kreikkaan 17.2.2019

Kulttuurit lyövät kättä

SSL:n Kreikka-päivä sunnuntaina 17.2.2019 alkoi Leros-saarelta saapuneiden Artemis taiteilijoiden perinteisellä tanssiesityksellä ja jatkui ryhmä Bragen eli ”Villa Kolkis Vänner” väen esityksellä Bröllop i Österbotten. Puheissa esiteltiin ohjelmanumeroita, kerrottiin maittemme kulttuureista ja kiiteltiin. Kuulimme myös Suomen Kreikan suurlähettilään tervehdyksen.

Suometar-päivä 2019

Tähtikultti journalismissa

Tilaisuuteemme Suomalaisella Klubilla osallistui 140 kutsuvierasta ja liittomme jäsentä. Paneelissa, jota veti Tapani Ruokanen kysyttiin: Onko minä-minä-journalismista tullut median paras tavara? Ilmastonmuutos tulee – viihdytämmekö itsemme hengiltä? Mitä jatkuvan muutoksen vaatimus tekee journalismille?
Katso kuvat ja video sekä lue Tapani Ruokasen panelistien esittely.

1 | 2019

Sunnuntaina 17.2.2019 alkaen kello 16.00

Kansantanssia ja kreikkalaista ruokaa

HUOM! Tämä on ainutlaatuinen tilaisuus, tanssiryhmät esiintyvät vain kerran Helsingissä. Tule nauttimaan ja tunnelmoimaan Välimeren hengestä ja kreikkalaisesta ilosta keskellä helmikuuta! Matkalle Kreikkaan voit osallistua avecin kanssa.