10 | 2018

"Huima nousu ja putoaminen tavalliseksi kuolevaiseksi."

HS:n vaiheet mediapiirissä 16.10.

Mediapiirissä keskusteltiin kahdesta Helsingin Sanomain tuoreesta historiateoksesta. Jatkoakin sarjalle on luvassa, kun Päivälehden perustamisesta on ensi vuonna kulunut 130 vuotta.

Lue lisää

10 | 2016

Digistrategiaa Mediapiirissä lokakuussa 2016

Aamulehden päätoimittaja Jouko Jokinen kertoi Aamulehden strategiasta median murroksessa mediapiirin kokouksessa 23. lokakuuta. 2025 perinteinen printtilehti on Jokisen mukaan luksustuote, jonka levikki on ehkä 50 000 kpl. Se nojaa vankasti laatujournalismiin, jonka elinvoimaan Jokinen vankasti uskoo. Haasteita kuitenkin riittää digitaalisten palveluiden kehittämisessä ja niiden sekä ilmoitusten tai bannereiden hinnoittelussa. Jokinen taustoitti näkemyksensä yli 20 vuoden […]

Lue lisää
Takaisin etusivulle

Kirjaudu sisään