Olli-palkinnot Kirsti Sintoselle ja Risto Kunnakselle

Suomalainen Sanomalehtimiesliitto on myöntänyt Olli-palkinnon tunnustuksena ansiokkaasta journalistin työstä päätoimittaja, valtiotieteiden maisteri Kirsti Sintoselle ja rikos- ja oikeustoimittaja Risto Kunnakselle. Palkinto on nimetty liiton pitkäaikaisen sihteerin ja suuren journalistin, professori Väinö Nuortevan eli pakinoitsija Ollin mukaan.

Olli-palkinnot Kreeta Karvalalle ja Merja Ylä-Anttilalle

Suomalainen Sanomalehtimiesliiton Olli-palkinnot 2017 myönnettiin ”tunnustuksena ansiokkaasta journalistin työstä” toimittaja, filosofian tohtori Kreeta Karvalalle ja päätoimittaja Merja Ylä-Anttilalle. Palkinto on nimetty liiton pitkäaikaisen sihteerin ja suuren journalistin, professori Väinö Nuortevan eli pakinoitsija Ollin mukaan.

Olli-palkinnot Yrjö Lautelalle ja Eeva Palojärvelle

Suomalainen Sanomalehtimiesliitto on myöntänyt Olli-palkinnon tunnustuksena ansiokkaasta journalistin työstä toimittaja Yrjö Lautelalle ja Eeva Palojärvelle. Palkinto on nimetty liiton pitkäaikaisen sihteerin ja suuren journalistin, professori Väinö Nuortevan eli pakinoitsija Ollin mukaan.

Palkinto kokemukselle

Suomalainen Sanomalehtimiesliitto on myöntänyt Olli-palkinnon tunnustuksena ansiokkaasta journalistin työstä toimittaja Elina Grundströmille ja graafikko Yrjö Klipille. Palkinto on nimetty liiton pitkäaikaisen sihteerin ja suuren journalistin, professori Väinö Nuortevan eli pakinoitsija Ollin mukaan.

Olli-palkinnot jaettu

Suomalainen Sanomalehtimiesliitto jakoi vuosikokouksessaan 7. toukokuuta tämän vuoden Olli-palkinnot kahdelle merkittävälle journalistille, Suomalaisen sanomalehtimiesliiton jäsenelle Maarit Niiniluodolle ja Merja Sundströmille.

Olli-palkitut 1998-2010

Suomalainen Sanomalehtimiesliitto jakaa Nuortevan pakinoitsijanimimerkin mukaan nimettyjä Olli-palkintoja merkittävästä journalistisesta työstä.