Olli-palkinnot Kirsti Sintoselle ja Risto Kunnakselle

Suomalainen Sanomalehtimiesliitto on myöntänyt Olli-palkinnon tunnustuksena ansiokkaasta journalistin työstä päätoimittaja, valtiotieteiden maisteri Kirsti Sintoselle ja rikos- ja oikeustoimittaja Risto Kunnakselle. Palkinto on nimetty liiton pitkäaikaisen sihteerin ja suuren journalistin, professori Väinö Nuortevan eli pakinoitsija Ollin mukaan.

Olli-palkinnot Kreeta Karvalalle ja Merja Ylä-Anttilalle

Suomalainen Sanomalehtimiesliiton Olli-palkinnot 2017 myönnettiin ”tunnustuksena ansiokkaasta journalistin työstä” toimittaja, filosofian tohtori Kreeta Karvalalle ja päätoimittaja Merja Ylä-Anttilalle. Palkinto on nimetty liiton pitkäaikaisen sihteerin ja suuren journalistin, professori Väinö Nuortevan eli pakinoitsija Ollin mukaan.

Palkinto kokemukselle

Suomalainen Sanomalehtimiesliitto on myöntänyt Olli-palkinnon tunnustuksena ansiokkaasta journalistin työstä toimittaja Elina Grundströmille ja graafikko Yrjö Klipille. Palkinto on nimetty liiton pitkäaikaisen sihteerin ja suuren journalistin, professori Väinö Nuortevan eli pakinoitsija Ollin mukaan.

Olli-palkinnot jaettu

Suomalainen Sanomalehtimiesliitto jakoi vuosikokouksessaan 7. toukokuuta tämän vuoden Olli-palkinnot kahdelle merkittävälle journalistille, Suomalaisen sanomalehtimiesliiton jäsenelle Maarit Niiniluodolle ja Merja Sundströmille.