5 | 2021

SSL vuosikokous järjestetään19.5.2021 – kokoukseen voi osallistua etäyhteydellä

Suomalainen Sanomalehtimiesliitto ry:n vuosikokous 2021 järjestetään koronavirustilanteen vuoksi osittain etänä Microsoft Teams – kokouksena. Lataa vuosikokousmateriaalit.

Kokoukseen on rajoitusten puitteissa myös lähiosallistumismahdollisuus, Allergiatalon kokoushuoneessa osoitteessa Paciuksenkatu 19, Helsinki. Kokous Paciuksenkadulla alkaa klo 17.15 ja etäyhteys avataan klo 17.

Kokouksessa käsitellään ja päätetään tavanomaiset sääntöjen määräämät vuosikokousasiat. Kokouksen päätteeksi jaetaan vuoden 2021 Olli-palkinto.

Ilmoittaudu kokoukseen sähköpostilla viimeistään 17.5. osoitteeseen sihteeri@sanomalehtimiesliitto.fi Mainitse osallistutko etäyhteydellä, valtakirjalla vai tuletko Paciuksenkadun kokoustilaan.

Myös etäyhteyksin osallistuja toimittaa ennakkoilmoittautumisen kokoukseen viimeistään maanantaina, 17.5. klo 16 mennessä sähköpostilla. Liitä ilmoittautumiseen

– osallistujan nimi

– sähköpostiosoite

– tarvittaessa valtakirja

Osallistujalle lähetetään kutsulinkki kokoukseen paluuviestillä.

Lyhyet ohjeet etäkokouskäytännöistä:

– Osallistu kokoukseen avaamalla kutsulinkki omalla älylaitteellasi (tietokone, kännykkä, tabletti)

– Jos laitteeseen on asennettu Microsoft Teams sovellus, liity kokoukseen tämän avulla. Muussa tapauksessa käytä Teamsin selainversiota. Sinun ei siis tarvitse asentaa koneellesi sovellusta osallistuaksesi kokoukseen.

– Oma kamera ja mikrofoni pidetään kokouksen aikana kiinni, ainoastaan äänessä oleva taho avaa mikrofoninsa ja halutessaan kameransa.

– Puheenvuorot pyydetään ohjelman kädennostotoiminnolla.

– Jos kokouksessa äänestetään, tämä tapahtuu em. kädennostotoiminnolla puheenjohtajan antamien äänestysohjeiden mukaan.

Voit ladata vain jäsenille tarkoitetut salasanalla suojatut vuosikokousmateriaalit täältä. Salasana löytyy liiton sihteerin lähettämästä kokouskutsusta.