1 | 2020

SSL:n Jäsenmatka Albaniaan 2020

Syyskuussa suuntaamme kohti Albaniaa. Majoitumme Tiranaan ja teemme sieltä retket Krujaan, Durresiin ja Unescon maailmanperintöluettelossa olevaan Beratiin. Tuttuun tapaan meillä on myös mielenkiintoinen tapaaminen paikallisen mediaväen kanssa. Matkalle voi ottaa myös seuralaisen. ILMOITTAUDU NYT!

9 | 2019

VASTAA KYSELYYN

Olisitko lähdössä Ilmajoen musiikkipäiville katsomaan Lapuan liikkeestä kertovaa oopperaa ”Hiljaiset perivät maan” ensi vuoden kesäkuussa?

5 | 2019

SSL teki kevätretken Kotkaan 14.5.2019

Ohjelma oli runsas ja laadukas: kakkuja, merta, laivoja, lasia, SANOMALEHTIÄ, Vaustin herkkuja ja kevääseen herääviä uskomattoman kauniita ja loistavasti rakennettuja (lue mitä monipuolisemmin istutettuja) puistoja. SSL:n vieraina kotkalaistoimittaja Antero Kekkonen ja puutarhaguru Heikki Laaksonen.

5 | 2019

Video: Antero Kekkosen historia-annos Vaustissa

Antero Kekkonen tuli tapaamaan meitä Ravintola Vaustiin. Antero on meidän kaikkien tuntema kotkalainen toimittaja ja median monitaitomies. Hän kertoi hauskasti ja jännittävästi talon dramaattisesta historiasta – työväentalo – konserttitalo – Vausti – sekä paneutui kotkalaisiin sanomalehtiin “ennen Matti Laitisen päätoimittaja-aikaa”. Videopätkissä kerrotaan Toivo Pekkasesta ja miehen lahjakkuuden tajunneesta Ester Kankkusesta. Kiitos Antero Kekkonen vauhdikkaasta esityksestä.