Olli-palkinto Matti Laitiselle

Suomalainen Sanomalehtimiesliitto on myöntänyt Olli-palkinnon 2021 tunnustuksena ansiokkaasta journalistin työstä toimittaja Matti Laitiselle. Palkinto on nimetty liiton pitkäaikaisen sihteerin ja suuren journalistin, professori Väinö Nuortevan eli pakinoitsija Ollin mukaan.

12 | 2020

Mediapiiri ”Paasikivi ja media”

Haasteisiin tulleita vastauksia

SSL:n jäsenet haastettiin tekemään lööppejä ja vastaamaan kysymykseen ”Onko valtiollisten johtajien kohtelu mediassa muuttunut Paasikiven ajoista? Tässä poimintoja vastauksista.

11 | 2020

Mediapiiri: ”Paasikivi ja media” – Nyt kaikki mukaan tutkimaan Paasikiveä – tehdään yhdessä rikas monimuototapahtuma

Professori Martti Häikiö isännöi seuraavaa monimuotoisesti järjestettävää mediapiiriä ja haastaa kaikki SSL:n jäsenet pohtimaan ”Onko valtiollisten johtajien kohtelu mediassa muuttunut Paasikiven ajoista?”. Kommentteja aiheesta pyydetään 25.11. mennessä. Mediapiiri päättyy saatujen materiaalien pohjalta pidettävään panelikeskusteluun 9.12. Tallenne keskustelusta julkaistaan netissä.