Juhlan lomassa saamme pitkästä aikaa tavata kollegoitamme "livenä". Musiikillaan meitä viihdyttää pianisti Jukka Nykänen. Arkistokuva Suometar-päivältä 2019.

9 | 2021

Jäsentapaaminen Suomalaisella Klubilla keskiviikkona 29.9.

Syvärannan retkellä elokuussa muistelimme Onni V. Tuiskua ja Tuiskun säätiötä, joka täyttää tänä vuonna 100 vuotta. Syyskuun tilaisuuden aloitamme juhlimalla Uuden Suomettaren Säätiön 100 vuotta. ILMOITTAUDU HETI!

TERVETULOA – ILMOITTAUDU HETI SIHTEERIPOSTIIN sihteeri@sanomalehtimiesliitto.fi

HENKILÖMÄÄRÄ: Suomalainen Klubi ottaa vastaan isoon saliin (pöydät) 60 henkeä (+ mahdollisuus lisäkabinettiin 14 henkeä). Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

TILAISUUS ON JÄSENILLE MAKSUTON: kuluista vastaavat SSL ja Uuden Suomettaren Säätiö.

Tilaisuus alkaa klo 17.00 Ovet avautuvat klo 16.30

Lasillinen kuohuviiniä tarjoillaan pöytiin maljan kohottamista varten

OSA I

1. Puheenjohtaja Maarit Tyrkkö avaa tilaisuuden. Nostetaan malja ”Uuden Suomettaren säätiön kunniaksi: 100 vuotta”
  2. USS:n säätiön puheenjohtaja Matti Kavetvuo – puheenvuoro.
  3. USS:n 100- v kunniapalkinnon jakaminen
  4. Palkinnon saajan puheenvuoro.

OSA II

1. Heljä Salonen esittelee vieraamme, pianisti Jukka Nykäsen ja antaa ”puheenvuoron” hänelle ja flyygelille/ Jukka Nykäsen vartti (noin 15 min.)

OSA III

1. Buffet, vapaasti Pohjola salista noutaen, pöytä kerrallaan – viinitarjoilu alkaa. Tarjolla: Raikasta vihersalaattia ja sherryvinegretteä, Harissalla maustettuja pieniä lihapyöryköita ja lime-zatsikia, Patatas bravas ja mausteista tomaattikastiketta, Sitruunalla marinoituja Tragano-oliiveja, Luomuhunajalla glaseerattuja juureksia, granaattiomenaa ja pistaasia, Manchego-lampaanmaitojuustoa ja Klubin-hilloa, Patonkia ja sahrami-hummusta (alustava suunnitelma).
  2.  Seurustelua ja kollegojen tapaamisia. Tilaisuus Klubilla päättyy kello 19.

Ilmoittaudu sihteerille Suomalaisella Klubilla järjestettävään SSL:n jäsentapaamiseen: sihteeri@sanomalehtimiesliitto.fi

Jukka Nykänen esiintyi jäsenemme Aarno Cronvallin kanssa kesällä Savonlinnassa. Puheenjohtaja keskusteli jo tuolloin hänen kanssaan mahdollisuudesta esiintyä syksyllä jäsentilaisuudessamme – ja vahvisti keskustelun ottamalla kuvan.

HUOM! Tekstissä linkit on merkitty sinisellä värillä. Klikkaamalla niitä pääset lukemaan lisää aiheesta.