10 | 2016

Digistrategiaa Mediapiirissä lokakuussa 2016

Aamulehden päätoimittaja Jouko Jokinen kertoi Aamulehden strategiasta median murroksessa mediapiirin kokouksessa 23. lokakuuta. 2025 perinteinen printtilehti on Jokisen mukaan luksustuote, jonka levikki on ehkä 50 000 kpl. Se nojaa vankasti laatujournalismiin, jonka elinvoimaan Jokinen vankasti uskoo. Haasteita kuitenkin riittää digitaalisten palveluiden kehittämisessä ja niiden sekä ilmoitusten tai bannereiden hinnoittelussa. Jokinen taustoitti näkemyksensä yli 20 vuoden […]

Aamulehden päätoimittaja Jouko Jokinen kertoi Aamulehden strategiasta median murroksessa mediapiirin kokouksessa 23. lokakuuta.

2025 perinteinen printtilehti on Jokisen mukaan luksustuote, jonka levikki on ehkä 50 000 kpl. Se nojaa vankasti laatujournalismiin, jonka elinvoimaan Jokinen vankasti uskoo. Haasteita kuitenkin riittää digitaalisten palveluiden kehittämisessä ja niiden sekä ilmoitusten tai bannereiden hinnoittelussa.

Jokinen taustoitti näkemyksensä yli 20 vuoden aikajanalla. Hurja muutos alkoi pitkälti päätetaitosta.


Jaa artikkeli
Takaisin etusivulle