Yrityskaupat muuttavat yritysten ja median pelikenttää. Nopeus korostuu. Firmojen näkökulmasta strategisen viestinnän merkitys kasvaa ja toimittajien kannalta osaamisvaatimukset korostuvat. Riittävätkö nykyiset valmiudet yrityksissä ja toimittajilla?
Aiheesta alusti FM, MPhil Anneli Valpola, joka on johtamiskonsultti, valmentaja ja tietokirjailija. Hänellä on pitkä teollisuustausta mm. Wärtsilän strategisessa muutosjohtamisessa ja viestinnässä. Tällä hetkellä Anneli on London School of Economics and Political Science –yliopiston Visiting Fellow in Media and Communication. Hän on tekemässä LSE:lle tutkimusta otsikon aiheesta.
Mediapiirin isäntänä toimi Jukka Reinikainen.
3 | 2018
MEDIAPIIRI: Miten uutistoimittajat onnistuvat mediaympäristön myllerryksessä?
Mediapoliittinen keskustelutilaisuus eli Mediapiiri Mediapiiriin kokoontui 22.3. alkaen kello 17 Hotelli Arthurissa, Vuorikatu 19, 00100 Helsinki. Silloin kysytään:
Miten uutistoimittajat onnistuvat mediaympäristön myllerryksessä?